Neurotropism
Member
PANTHEON ESP MMO
JuegosF2P.com (Juegos gratis)
¿Necesitas un PC?
ForoChollos.com
Gràcies nois/noies. He enviat el missatge a la guild perquè us afegeixin
Hola Necro/Freixe, ho comento als companys de la guild pq t'afegeixin i puguis fer coses amb nosaltres aviatHola a tots! El meu nick es Necrofrey! Estic començant l'aventura en aquest joc. Una abraçada!
Hola! Em dic San, acabo de pillarme el joc i soc nova, el meu Nom de compte es @bohemy (crec recordar) si no, ja vos anire agregant jo!
Estem en contacte
Hola, digam quin és el teu nom al joc i aquesta tarda et fico.Bones!! Nose si encara estareu actius però si es així m'encantaria formar part del vostre clan!!
No només estem actius sino que estem intentant ampliar la guild. Això sí, és important participar i poder fer coses plegats. Parlem al joc o ingame.Bones!! Nose si encara estareu actius però si es així m'encantaria formar part del vostre clan!!
Afegit/da! Ens trobem ingame i t'explico 4 coses.Ostres, Guild català! En vull entrar, vaig jugar aquest joc una mica abans de que van treure dlc Morrowind. Vaig parar de jugar una mica abans d aquest estiu degut avorriment, tant anglès, tant turc, tant espanyol. Però em sembla que jugaré de forma casual, de donar un cop de mà, etc. Oh, on es la meva educació; sóc de Vilanova i la Geltrú. id ingame @eriswit