TESO-ESP.COM PANTHEON-ESP.COM FOROHARDWARE.COM
  • Si tenéis problemas para registraros mandad un Whatsapp al +34 644 21 26 28 (indicad Nick, página en la que tenéis problemas y opcionalmente vuestro correo electronico). NOTA: NO CIERRES ESTE CUADRO DE DIALOGO HASTA QUE CONSIGAS REGISTRARTE O APUNTA EL NÚMERO ANTES DE CERRARLO.
  • Debido a un problema con la base de datos nos hemos visto obligados a borrar las cuentas de usuarios inactivos o que no publicaban nigun tema público. Si es vuestro caso, siemplemente debereis haceros otra cuenta. Para evitar la eliminación automática de la cuenta debereis publicar algún post de vez en cuendo para que no se califique como "inactiva".

[PC-EU] Guild catalanoparlant Hic Sunt Draconis

Forohardware.com Forohardware.com

XarRz

New member
Hola a tots!

Estem intentant fer ja contingut plegats! Animeu-vos a entrar al i apunteu-vos als esdeveniments de grup!

Salut i ens veim a Tamriel!
 
Forohardware.com

mega

New member
Bones! també m'interessaria unir-me, doncs després d'un parell d'anys sense jugar, ara torno a estar actiu, i buscava algun clan per fer algun grupillo!

No soc molt de discords o chats de veu, però si hi ha gent activa em será suficient, jeje

Em deixava el nick jeje

Mega1984

Actiu cada dia a partir d'avui! Jeje
 
Última edición:
Forohardware.com
Bones! també m'interessaria unir-me, doncs després d'un parell d'anys sense jugar, ara torno a estar actiu, i buscava algun clan per fer algun grupillo!

No soc molt de discords o chats de veu, però si hi ha gent activa em será suficient, jeje

Em deixava el nick jeje

Mega1984

Actiu cada dia a partir d'avui! Jeje
Hola! T'he afegit a guild. No se si el nick es correcte... es @Mega1984 ? Respecte al xat de veu, obviament no obliguem a ningú, pero creiem que és la veritable eina per fer grup. Entra a la guild i ja aniràs veien t si et trobes còmode, però esperem que a la llarga t'animis a participar cada cop mes
 
Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com
Va, catalanoparlants de l'ESO, animeu-vos a entrar a la guild per fer coses plegats! Actualment MOLT actius amb el tema del PVP gràcies a l'event i degut al nombre de gent que som, estem planificant força activitats a diari.
 
Forohardware.com

ssaabbuu1

New member
Bon dia! M'agradaria afegir-me a la guild. Fa tot just un parell de mesos que vaig començar a jugar i m'agrada molt. Espero poder trobar una guild on fer activitats junts.
Gràcies!

Nick: @ssaabbuu
 
Forohardware.com

XarRz

New member
Bon dia!

De seguida que entri t'afegeixo a la guild. Et recomano que entris al nostre i així et podem ajudar amb més eficàcia a qualsevol dubte que tinguis sobre el joc i per poder jugar plegats amb més agilitat.
Tens la info del al banner de la guild.

No sé com tens evolucionats els personatges, però estem començant a preparar raids i ens aniria bé que t'apuntessis.

Salut i ens veiem allà!.
 
Forohardware.com

David

New member
Bona tarda, em dic Geckosaurio al joc, i m'agradaria formar part de la guild (acabo de sortir de l'ou)
 
Forohardware.com

Corasao

New member
Hola bones!! He començat a jugar desde 0 fa poc al joc despres de uns anys. Si algu es nou i vol jugar em dic @Corasao al joc. Qualsevol cosa que no dubti en escriure.
 
Forohardware.com
Hola nois, jo ja no estic al joc actualment (potser algun dia torni) però del tema del fòrum s'està encarregant un altre company i membre de la guild. Si voleu entrar i veieu aquest fil, escriviu directament aquí i algú o altre us afegirà. No m'escriviu en privat ja que ja no hi entro aquí ni al joc.

Per altra banda, sí que seguim actius com a guild. Així que benvinguts i, qui sap, potser ens tornem a veure ingame.
 
Forohardware.com

Vel

New member
Bones, espero que encara estigueu actius! He entrat fa uns mesos i m'agradaria formar part d'un grup català, el meu nick es @Velada
Merci!
 
Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com
Forohardware.com
Arriba