TESO-ESP.COM PANTHEON-ESP.COM FOROHARDWARE.COM
  • Si tenéis problemas para registraros mandad un Whatsapp al +34 644 21 26 28 (indicad Nick, página en la que tenéis problemas y opcionalmente vuestro correo electronico). NOTA: NO CIERRES ESTE CUADRO DE DIALOGO HASTA QUE CONSIGAS REGISTRARTE O APUNTA EL NÚMERO ANTES DE CERRARLO.
  • Debido a un problema con la base de datos nos hemos visto obligados a borrar las cuentas de usuarios inactivos o que no publicaban nigun tema público. Si es vuestro caso, siemplemente debereis haceros otra cuenta. Para evitar la eliminación automática de la cuenta debereis publicar algún post de vez en cuendo para que no se califique como "inactiva".

[PC-EU] Guild catalanoparlant Hic Sunt Draconis

Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com

San

New member
Hola! Em dic San, acabo de pillarme el joc i soc nova, el meu Nom de compte es @bohemy (crec recordar) si no, ja vos anire agregant jo!
Estem en contacte 😄
 
Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com
Bon dia. Crec que hem afegit a la guild a tots els que ho heu demanat. Es cert que moltes vegades triguem uns dies en fer-ho, demanem disculpes en aquest sentit. Si queda algú que no hagi rebut la invitació que ho digui.

Però per altra banda, veiem que afegim a gent que després no apareix ni per primer cop per la guild. Si continueu interessats en donar-li canya a aquest joc, entreu, pregunteu, demaneu fer coses.... Tenim canal de di..co..d, no se quants de vosaltres el coneixeu, però val la pena que hi participeu.

Finalment volia comentar que és cert que entre els més veterans de la guild hi ha menys activitat actualment, però per aquesta raó, m'agradaria que els nous entressiu més i us impliquéssiu. D'aquesta manera podreu mantenir en un futur l'ambient i l'activitat de la guild. M'hi comprometo a ensenyar-vos coses i a ajudar-vos en el joc i així, si jo ho acabo deixant, vosaltres pogueu guiar la guild a les noves generacions.
 
Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com

eriswit

New member
Ostres, Guild català! En vull entrar, vaig jugar aquest joc una mica abans de que van treure dlc Morrowind. Vaig parar de jugar una mica abans d aquest estiu degut avorriment, tant anglès, tant turc, tant espanyol. Però em sembla que jugaré de forma casual, de donar un cop de mà, etc. Oh, on es la meva educació; sóc de Vilanova i la Geltrú. :) id ingame @eriswit
 
Forohardware.com
Ostres, Guild català! En vull entrar, vaig jugar aquest joc una mica abans de que van treure dlc Morrowind. Vaig parar de jugar una mica abans d aquest estiu degut avorriment, tant anglès, tant turc, tant espanyol. Però em sembla que jugaré de forma casual, de donar un cop de mà, etc. Oh, on es la meva educació; sóc de Vilanova i la Geltrú. :) id ingame @eriswit
Afegit/da! Ens trobem ingame i t'explico 4 coses.
 
Forohardware.com

mandarina

New member
Estava buscant un guild en català i he creat aquest compte només per preguntar si encara sóc a temps d'unir-m'hi (espero que sí!)
ID @mandarines
 
Forohardware.com

ElEuros

New member
Ouuuu de bojuuus!! Ja estava faltant una guild espanyola i porto dias jugant intentant trobant alguna però no hi ha res, i me trobo amb això, brutalisim nois/noies, m'agradaria apuntarme, vaig jugant molt de chill ja que es un joc que te moltisim contingut i encara no me empano de la meitat de coses que ni han jajaja, el meu id es; @LordPoleteDestructor o si voleu afeixirme a steam es @ElEuros, ens veiem!!
 
Forohardware.com

Corasao

New member
Hola bones em dic @Corasao al joc, m'agradaria formar part de la guild, fa molt temps que no jugo al joc i m'agradaria retornar. ( vaig estar jugant durant 2 anys al moment que va sortir a nivell competitiu).
 
Forohardware.com
Bones. La guild està en hores baixes, per no dir en vies de desaparició. Si a algú li interessa entrar, que m'enviï un correu ingame a veure si hi ha sort. El meu nick ingame es @neurothropism
 
Forohardware.com

joemont

New member
Hola, la Guild s'ha mantingut activa durant tot aquest temps.
Estem fent contingut PVE - PVP.
Si voleu entrar, heu de posar-vos en contacte dins del joc amb, @joemont- Diiscord: joemont#8731
 
Forohardware.com
Forohardware.com
Arriba