TESO-ESP.COM PANTHEON-ESP.COM FOROHARDWARE.COM
  • Si tenéis problemas para registraros mandad un Whatsapp al +34 644 21 26 28 (indicad Nick, página en la que tenéis problemas y opcionalmente vuestro correo electronico). NOTA: NO CIERRES ESTE CUADRO DE DIALOGO HASTA QUE CONSIGAS REGISTRARTE O APUNTA EL NÚMERO ANTES DE CERRARLO.
  • Debido a un problema con la base de datos nos hemos visto obligados a borrar las cuentas de usuarios inactivos o que no publicaban nigun tema público. Si es vuestro caso, siemplemente debereis haceros otra cuenta. Para evitar la eliminación automática de la cuenta debereis publicar algún post de vez en cuendo para que no se califique como "inactiva".

[PC-EU] Guild catalanoparlant Hic Sunt Draconis

Se buscan Fans colaboradores para poblar estos fansites:
PANTHEON ESP MMO
JuegosF2P.com (Juegos gratis)
¿Necesitas un PC?
ForoChollos.com
Holaa! Ostres quina il.lusió!!!
Jo em vull unir a la guild. El meu id diria que és @Telocuop però no n'estic segur, ja ho confirmare x si decas. El personatge és Tharusan. En tot cas ja us agregaré també amb les IDs que heu anat posant. El meu main és un Warden tank però mencanta explorar.. Housing.. Pvp pve.. El k sigui. Ens veiem al joc i gràcies!
Bones!! Escolta, doncs si et fa il·lusió formar part d'una guild catalanoparlant, endavant! T'afegiré a la guild del joc i a partir d'aquí parlem a veure si t'agrada el rotllo!
 
Forohardware.com
Holaa! Ostres quina il.lusió!!!
Jo em vull unir a la guild. El meu id diria que és @Telocuop però no n'estic segur, ja ho confirmare x si decas. El personatge és Tharusan. En tot cas ja us agregaré també amb les IDs que heu anat posant. El meu main és un Warden tank però mencanta explorar.. Housing.. Pvp pve.. El k sigui. Ens veiem al joc i gràcies!
A l'agregar-te a la guild, em surt que has d'abandonar una guild abans. Deus tenir-ne ja 5
 
Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com

taronja

New member
Hola, bon dia, m'agradaria unir-me a la vostra guild. Fa 3 dies que vaig començar a jugar i estic una mica perdut. El meu id és @Taronjagz
Graciès
 
Forohardware.com Forohardware.com

markrom

New member
Hola! Fa poc que estic jugant y m'agradaria coneixer gent per avançar y millorar ;)
Id Discord_ RoMu#2686
 
Última edición:
Forohardware.com

Ossis

New member
Hola! Un més que vol entrar a les files!! OssisX (TESO), Ossis#9175 (). Tinc un tank i healer equipats. Feu trials? Es el que més trobo a faltar.....
 
Última edición:
Forohardware.com

FanTESO

New member
Hola, si no os importa aceptar a un castellanoparlante que vive en Barcelona y que entiende perfectamente el catalán, aunque no lo hablo ni escribo, agradecería que me aceptarais en la guild. Mi nombre en TESO es FanTESO (que original, no? 😄)

Empecé hace poco, soy de nivel 5 y quiero subir a mi ritmo, sin prisas, disfrutando del juego a tope, pero echo de menos hablar con alguien en el juego de vez en cuando. Hace algunos años era un viciado del WoW y quedaba cada día para hacer raids bastante exigentes. No sé si quiero llegar a tanto con el TESO, pero me gusta ayudar y jugar en equipo.

Tengo un bretón templario de la Alianza de Salto de la Daga (Daggerfall Covenant, en inglés) y me estoy especializando en ser sanador.
 
Forohardware.com

miki

New member
Hola! Soc nou i m'agradaria entrar a la guild per coneixer a mes gent. El meu ID de es: mikicanumate#0646 i en el TESO es:mad:mikicanumate1
 
Forohardware.com
Hola! Soc nou i m'agradaria entrar a la guild per coneixer a mes gent. El meu ID de es: mikicanumate#0646 i en el TESO es:mad:mikicanumate1
Bona tarda miki. Ja he donat el teu nick a la guild perquè et convidin. Esperem que gaudeixis. Per cert, molt important entrar a i participar en les converses de grup, sino al final t'acabaràs avorrint
 
Forohardware.com Forohardware.com

Licopeen

New member
Hi ha una altre persona interessada en la guild, pero per alguna raó li dona error quan intenta entrar a la web i per tant no pot posar cap comentari, el seu es: ArendQuest#3971 i el nom in-game: ArendQuest.
 
Forohardware.com
Bones, estic interesant en entrar a la guild, es massa avorrit jugar sol. : Licopeen#1964
Hola Licopeen, últimament estem una mica desconectats del joc, però t'afegeixo a la guild, que segur que en algun moment ens trobem. Com és el teu nick ingame? A l'Arend ja l'afegeixo directament. Tenim un canal de que podràs trobar el link d'invitació a la info de la guild. Salut!
 
Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com
Hola nois. En quan entri, t'afegeixo a la guild. Zaunex, quin es el teu nick al TESO? Dins la homepage de la guild tenim el link al . Ara estem fent poca cosa, pero en quan tornem, a tope!
 
Forohardware.com

Natsusei

New member
Bones, soc @Natsusei dins del TESO, m'agradaria poder deixar de jugar sol al joc que porto desde fa temps prenent-ho de forma solitaria, de tant en tant jugo amb ma parella i amb algún amic pero voldria probar de jugar en grup, salutacions
 
Forohardware.com
Bones, soc @Natsusei dins del TESO, m'agradaria poder deixar de jugar sol al joc que porto desde fa temps prenent-ho de forma solitaria, de tant en tant jugo amb ma parella i amb algún amic pero voldria probar de jugar en grup, salutacions
Benvingut/da. T'afegiré a la guild. Un cop allà podràs trobar el link del . Jo personalment no estic gaire actiu al TESO últimament, però ja som força gent i confio que la gent hi participi, sobretot els nous, i pogueu interaccionar.
 
Forohardware.com
Forohardware.com
Arriba