PANTHEON ESP MMO
JuegosF2P.com (Juegos gratis)
¿Necesitas un PC?
ForoChollos.com
Hola, soc nou i m'agradaria entrar a la vostra guild.
Merci!
Merci!
Benvingut! Sóc fora de casa però et volia contestar el més aviat possible. Busca'm in-game, el meu nick al joc és @Neurothropism (compte al l'h) i per allà et passo el link a . Així ens podràs coneixer millor i veure si t'agrada el rollo que hi ha i si aleshores vols formar part de la guild. Com que ets nou, si tens dubtes no tinguis vergonya de preguntar el que calgui.Hola, soc nou i m'agradaria entrar a la vostra guild.
Merci!
Si se t'escapa el castellà et fem bullying i t'arraconem, el healer no et curara mai i el tank no et donarà bufos.... segons la COPE, la secta i companyia. Apa, benvingut! Ara t'agrego al joc i seria bo que fessis primer algunes activitats amb nosaltres a veure si t'agrada el rollo que tenim. Si et mola i estas actiu, entra mes endavant alBones, estic buscant un clan, l'unic problema es que son un dislexic que s'he li escapa el castella xD Hi ha algun problema amb aixo? En el joc em dic @Alexvkes
Hola noi. Entra amb la invitació que et deixo a continuació i fes una ullada. Si et mola el tema, ets benvinguthola estic interesat a entrar! si podeus enviar el magradaria poder entrar i preguntar alguns dubtes!
Hola Joe, quin es el teu nick al TESO? T'agrego i parlem per alla.Hola, soc nou i m'agradaria entrar a la vostra guild.
Merci!