[PC-EU] Guild catalanoparlant Hic Sunt Draconis

Forohardware.com
Hola, soc nou i m'agradaria entrar a la vostra guild.
Merci!
Benvingut! Sóc fora de casa però et volia contestar el més aviat possible. Busca'm in-game, el meu nick al joc és @Neurothropism (compte al l'h) i per allà et passo el link a discord. Així ens podràs coneixer millor i veure si t'agrada el rollo que hi ha i si aleshores vols formar part de la guild. Com que ets nou, si tens dubtes no tinguis vergonya de preguntar el que calgui.

Forohardware.com

AkonnWalker

New member
Hey Hola!!! Soc un nou jugador al TESO, m'agrada molt l'Skyrim pero mai m'havia donat per probar el TESO, ( i amb nou em refereixo a que no tinc ni un pj creat xD, no se ni quina race ferme jajaja, encantat!

Forohardware.com

cyberpep

New member
Salutacions!! Soc un jugador experimentat que juga al TESO desde els seus inicis i porto jogant a jocs online desde que va sortir EVERQUEST.... alla pel 1999. He jugat a quasi tots els jocs online importants. Y m'agradaria formar part del vostre guild, ja n'estic tip de guilds angleses i ejpanyoles, som jo i la meva dona que juguem, ja ens direu que hem de fer..... Salutacions i gracies per la iniciativa. El meu ID es @cyberpep i el de la meva dona @maktubm.

Última edición:
Forohardware.com Forohardware.com
Ostres! Quants missatges!! Sigueu benvinguts a la nostra guild. Us envio enllaç de discord pq pugueu entrar i presentar-vos. Així veure quin es el rollo que portem a veure si us interessa i, si voleu, formar part de la guild.

Enllaç del discord ---> https://discord.gg/KyMAbH. Un cop entreu al canal de presentacions, digueu qui sou i que veniu de la web aquesta pq us poguem coneixer.

Ens veiem a Tamriel!

Forohardware.com

Alexvkes

New member
Bones, estic buscant un clan, l'unic problema es que son un dislexic que s'he li escapa el castella xD Hi ha algun problema amb aixo? En el joc em dic @Alexvkes

Forohardware.com
Bones, estic buscant un clan, l'unic problema es que son un dislexic que s'he li escapa el castella xD Hi ha algun problema amb aixo? En el joc em dic @Alexvkes
Si se t'escapa el castellà et fem bullying i t'arraconem, el healer no et curara mai i el tank no et donarà bufos.... segons la COPE, la secta i companyia. Apa, benvingut! Ara t'agrego al joc i seria bo que fessis primer algunes activitats amb nosaltres a veure si t'agrada el rollo que tenim. Si et mola i estas actiu, entra mes endavant al discord

Forohardware.com

teach

New member
hola estic interesat a entrar! :) si podeus enviar el discord magradaria poder entrar i preguntar alguns dubtes!

Forohardware.com
hola estic interesat a entrar! :) si podeus enviar el discord magradaria poder entrar i preguntar alguns dubtes!
Hola noi. Entra amb la invitació que et deixo a continuació i fes una ullada. Si et mola el tema, ets benvingut

Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com

cristianlh93

New member
Hola, m'agradaria unir-me a aquesta aliança. Sóc de Barcelona i nou en aquest joc!

El meu nom d'usuari a discord es : cristianlh93#0144

Forohardware.com

senzotrace

New member
Hola! M'agradaria formar part d'aquesta guild. El meu nom d'usuari es "senzotrace" i el pj "Senzo Thrall".
Tinc un amic que tambe voldria afegir-se. Usuari "FedeC" i pj "Friedik".
Gràcies!

Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com
Forohardware.com