TESO-ESP.COM PANTHEON-ESP.COM FOROHARDWARE.COM
  • Si tenéis problemas para registraros mandad un Whatsapp al +34 644 21 26 28 (indicad Nick, página en la que tenéis problemas y opcionalmente vuestro correo electronico). NOTA: NO CIERRES ESTE CUADRO DE DIALOGO HASTA QUE CONSIGAS REGISTRARTE O APUNTA EL NÚMERO ANTES DE CERRARLO.
  • Debido a un problema con la base de datos nos hemos visto obligados a borrar las cuentas de usuarios inactivos o que no publicaban nigun tema público. Si es vuestro caso, siemplemente debereis haceros otra cuenta. Para evitar la eliminación automática de la cuenta debereis publicar algún post de vez en cuendo para que no se califique como "inactiva".

[PC-EU] Guild catalanoparlant Hic Sunt Draconis

Forohardware.com
Hola, soc nou i m'agradaria entrar a la vostra guild.
Merci!
Benvingut! Sóc fora de casa però et volia contestar el més aviat possible. Busca'm in-game, el meu nick al joc és @Neurothropism (compte al l'h) i per allà et passo el link a . Així ens podràs coneixer millor i veure si t'agrada el rollo que hi ha i si aleshores vols formar part de la guild. Com que ets nou, si tens dubtes no tinguis vergonya de preguntar el que calgui.
 
Forohardware.com

AkonnWalker

New member
Hey Hola!!! Soc un nou jugador al TESO, m'agrada molt l'Skyrim pero mai m'havia donat per probar el TESO, ( i amb nou em refereixo a que no tinc ni un pj creat xD, no se ni quina race ferme jajaja, encantat!
 
Forohardware.com

cyberpep

New member
Salutacions!! Soc un jugador experimentat que juga al TESO desde els seus inicis i porto jogant a jocs online desde que va sortir EVERQUEST.... alla pel 1999. He jugat a quasi tots els jocs online importants. Y m'agradaria formar part del vostre guild, ja n'estic tip de guilds angleses i ejpanyoles, som jo i la meva dona que juguem, ja ens direu que hem de fer..... Salutacions i gracies per la iniciativa. El meu ID es @cyberpep i el de la meva dona @maktubm.
 
Última edición:
Forohardware.com Forohardware.com
Ostres! Quants missatges!! Sigueu benvinguts a la nostra guild. Us envio enllaç de pq pugueu entrar i presentar-vos. Així veure quin es el rollo que portem a veure si us interessa i, si voleu, formar part de la guild.

Enllaç del ---> https://.gg/KyMAbH. Un cop entreu al canal de presentacions, digueu qui sou i que veniu de la web aquesta pq us poguem coneixer.

Ens veiem a Tamriel!
 
Forohardware.com

Alexvkes

New member
Bones, estic buscant un clan, l'unic problema es que son un dislexic que s'he li escapa el castella xD Hi ha algun problema amb aixo? En el joc em dic @Alexvkes
 
Forohardware.com
Bones, estic buscant un clan, l'unic problema es que son un dislexic que s'he li escapa el castella xD Hi ha algun problema amb aixo? En el joc em dic @Alexvkes
Si se t'escapa el castellà et fem bullying i t'arraconem, el healer no et curara mai i el tank no et donarà bufos.... segons la COPE, la secta i companyia. Apa, benvingut! Ara t'agrego al joc i seria bo que fessis primer algunes activitats amb nosaltres a veure si t'agrada el rollo que tenim. Si et mola i estas actiu, entra mes endavant al
 
Forohardware.com

teach

New member
hola estic interesat a entrar! :) si podeus enviar el magradaria poder entrar i preguntar alguns dubtes!
 
Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com

cristianlh93

New member
Hola, m'agradaria unir-me a aquesta aliança. Sóc de Barcelona i nou en aquest joc!

El meu nom d'usuari a es : cristianlh93#0144
 
Forohardware.com

senzotrace

New member
Hola! M'agradaria formar part d'aquesta guild. El meu nom d'usuari es "senzotrace" i el pj "Senzo Thrall".
Tinc un amic que tambe voldria afegir-se. Usuari "FedeC" i pj "Friedik".
Gràcies!
 
Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com

jjfernandez13

New member
Bones! Acabo de començar a jugar, porto unes 5 hores i soc lv9. Estic bastant interessat en unir-me, sobretot per aprendre sobre el joc i aportar tot el possible a l'equip. El meu nom d'usuari es jjfernandez13, i de personatge Koa'an. He intentat accedir al pels enllaços que comenteu anteriorment i no em troba el servidor...

Resto a l'espera!
 
Forohardware.com

calçot

New member
Hola, bones. Fa 2 dies tinc el joc per la oferta d' steam. I pre poder aprendren m'agradaria entrar amb vosaltres. Gràcies
Per cert, no en tinc ni idea d'anglès, e ficat el addon de cervantos però tot i aixì molts dialegs no estan traduïts i una mica d ajuda sempre és bona
 
Última edición:
Forohardware.com
Hola nois. Us passo nou enllaç de i ens veiem in-game. Un cop a la guild, us podeu unir amb nosaltres per fer coses... en els primers nivells, us podem ajudar a farmejar fins que pogueu començar a fer dungeons, aleshores podreu veure si us mola el rollo. La intenció de la guild és fer activitats plegats, pel que es demana el maxim de compromís possible, és a dir... certa regularitat. El seria sobretot per poder parlar durant la dungeon, ja que sino és impossible explicar coses, etc.... Entenem que al principi us pugui fer vergonya, però cal trencar el gel ja que el és una part important.

Enllaç : https://.gg/Wjkj82

jjfernandez13 , t'agregaré al joc i així et puc agregar a la guild. Calçot, amb tu parlem per .

Ens veiem!! I benvinguts!!
 
Forohardware.com Forohardware.com
Forohardware.com
Arriba