[PC-EU] Guild catalanoparlant Hic Sunt Draconis

Otros Fansites Que estamos creando:
AOC ESP (Ashes Of Creation)
¿Necesitas un PC?
Holaa! Ostres quina il.lusió!!!
Jo em vull unir a la guild. El meu id diria que és @Telocuop però no n'estic segur, ja ho confirmare x si decas. El personatge és Tharusan. En tot cas ja us agregaré també amb les IDs que heu anat posant. El meu main és un Warden tank però mencanta explorar.. Housing.. Pvp pve.. El k sigui. Ens veiem al joc i gràcies!
Bones!! Escolta, doncs si et fa il·lusió formar part d'una guild catalanoparlant, endavant! T'afegiré a la guild del joc i a partir d'aquí parlem a veure si t'agrada el rotllo!

Forohardware.com
Holaa! Ostres quina il.lusió!!!
Jo em vull unir a la guild. El meu id diria que és @Telocuop però no n'estic segur, ja ho confirmare x si decas. El personatge és Tharusan. En tot cas ja us agregaré també amb les IDs que heu anat posant. El meu main és un Warden tank però mencanta explorar.. Housing.. Pvp pve.. El k sigui. Ens veiem al joc i gràcies!
A l'agregar-te a la guild, em surt que has d'abandonar una guild abans. Deus tenir-ne ja 5

Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com Forohardware.com

taronja

New member
Hola, bon dia, m'agradaria unir-me a la vostra guild. Fa 3 dies que vaig començar a jugar i estic una mica perdut. El meu id és @Taronjagz
Graciès

Forohardware.com Forohardware.com
Forohardware.com